Deletedmom05 [bilinmeyen] amin canım benim aynen . Anne hakkı ödenmez derlerdi . Sadece lafta bilirdik bunu. Şimdilerde yaşayarak öğreniyoruz bir kez daha. Rabbim tüm hamilelerin yardımcısı olsun ❤
Ysmnoztrk Deletedmom05 canım benim de ikinci baya ağrıdı ve morardi 🙄 morluğu iki haftada ancak geçti hatta 😒