gelme gibi bir durumları yok öz annemle görüşmüyoruz beni büyüten annem babamın ikinci eşi o da çalısıyor doğumumdan bi ay sonra gelebilecek ama o bile çook rahatlattı beni inan gün sayıyorum hem yavruma hem anneme kavuşmaya hayattaki şansım 🤭 ama sen moralini hep yüksek tut hepimiz dualarımızla birbirimizin yanındayız hiç tanımasakta ve devlette de olsa özelde de olsa doğum aynı dünya kadar para dökmeye gerek var mı bence yok imkanım olsa devlete giderim iyi bi doktora denk gelseydim