AslErdoanCanbaz 20 saat cekeceksiniz diye bir sart yok ki. Kimi insan kolayca ve hizli sekilde doguruyor. Zaten uzun surse de surekli ayni siddette olmuyor. Dogumhanedeki en siddetli ani bile ne kadar guzel 2 ikinmada bitiren var belki sizin de oyle olacak. Her halukarda zaten normal dogumsa dogumla birlikte siz de yeniden dogacaksiniz ve butun acilar bitecek yepyeni bir hayat baslayacak. Psikolojinizi dogum sonrasina hazirlayin esas onemli olan sonrasi emin olun. Lohusalik, bebeginizle alisma sureciniz, evdeki kalabalik, gelen giden, her seye yorum yapan fikir veren insanlar, durduralamayan aglama ihtiyaci vs
Her donemi ayri guzel anneligin, her donemi de ayri zor.