Obsesifk ben özel hastaneye gidiyorum hepsi kabul etmiyor eş şuan benim gittiğim öyle en azından bir de şu var sana moral olabilecek olduğunu düşündüğüm için paylaşmak istedim benim yanımda eşimden başka kimse olmayacak kapı da bekleyen çünkü iş nedeniyle çok uzağız ve belli başlı sebeplerden gelemiyor ailelerimiz kendini şanslı hissetmen için o odadan çıktığında eşin dostun yanında olacak ve en önemlisi evladın