Uygun Sataşmak mı😊Asla uğraşmayacağım tarzım olmayan şeydir. Allah korusun kalp kırmaktan çok korkarım.Sezaryen de bir doğum şeklidir “ameliyat olsa bile” bu da benim görüşüm değil elbet,doktorların ve sağlık bakanlığının bildirgesidir.2 farklı doğum şekli vardır,Vajinal doğum ve sezaryen doğum.
Umarım herkes kendi ve bebeği için en sağlıklısı ne ise o şekilde dünyaya getirir yavrusunu.İyi günler🙃