33 haftalik hamileyim kizlar. toplamda 7 kilo aldm. yememe cok dikkkat ediyordum ilk zamanlar. aci baharat ve yagli yemek yemiyordum. hic bir sekilde mide yanmasi olmadi. milley derdi allah allah nasil yniyor derdim. ama iştahim acıldi ne bulduysam yiyorum malese bendede basladı mide yanmasi. tamamen yemekle alakalı bir durum diye.düşünüyorum. çünkü hic yoktu aci baharat yagli cikolata ne bulduysam.yiyorum 😏😏😏😏 dikkkat etmem gerek. bu zamana kadsr iyi korudum cok kilo almadim son aylarda cok kilo alirsam.üzülürüm