Seymaaygzz Ne yesem mide yanması yapıyor kızlar sizdede aynı mı durum? Çoktandır limonata icmiyordum çokta seviyorum bı iciyim dedim mahvetti çikolata desen aynı ne yesem yani anlicaniz.
Aysem_80 Seymaaygzz Merhaba canım bende 32 haftalık olacağım Pazartesi günü durum aynı midem yanıyor ve ekşime oluyor
Zeynepli1234 Seymaaygzz canım doktoruna söyle şurup yazsın o iyi geliyor.çikolata yeme daha kötü olursun ben çikolata yediğim zaman mahvoluyorum resmen
minikmevaninannesi Seymaaygzz bebeğiniz ters mi? Genelde kafası mide tarafinda olduğu zaman mideye baski yaptığı icin mide yanmasi daha.cok.oluyor
Zaxra Seymaaygzz sud icin ,cok iyi geliyor hemde nasil , 2gun felan sud icin birazcikk mide yangisi yapan seylerden uzak durun iyi oluyor o zaman
Seymaaygzz Aysem_80 Aynı bendede ya maden suyu da geçirmiyor artık leblebi de yok onuda deniyemiyorum kaldım öyle
Blkrzge Benimde çok yanıyor göğüsümde hissediyorum o yanmayı hamilelere uygun rennie şurup içtim bir ölçek sadece. 2 gündür geçti çok şükür
Mucizemiz1 Kızlar merhaba 33 haftalığız ben ayran içiyorum evde yapıyorum hazır değil hemen kesiyor tavsiye ederim ♥️
CansuAbinik Seymaaygzz Bende şimdiye kadar ekşime ve yanma olmadı Allaha şükür. Dokunan ya da dokunabilecek hiçbir şeyi yemiyorum. Akşam 19:30-20:00’dan sonra bir şey yemiyorum ve bol bol su içiyorum. Gaviscon yanmaya çok iyi geliyor. Bol bol için tavsiye ederim 🙏🏻
Seymaaygzz CansuAbinik Bende dokümanları tekrar yemiyorum o günden beri olmadı cok şükür ama olursa aklımda bulunsun teşekkür ederim🙏🤗
CansuAbinik Seymaaygzz Tatlı özellikle bu dönemde çok ekşime ve yanma yapıyor. Bana akşamdan sonra yersem dokunuyor ama öğlen yediğimde bir parça sıkıntı olmuyoor. Birazda bu dönemde dokunana göre yemek gerekiyor 🙊
Seymaaygzz CansuAbinik Üstte yanlış yazmışım ya rahatsız eden yediklerimi bidaha yemiyorum yazicaktim 🤣 Birde şey oluyo mesela yedikten sonra uzaninca mide yanması yine oluyo cnm