Seymaaygzz ebru-33 Dikkat ettiğin daha iyi olmuş tabi. Ben hiç dikkat etmedim 16 kilo aldım ama pişman değilim tabi
BILGEBILGU Deletedmom239 ben doktora geldim ve yatış verdi bencs doktora gidin net bilgiyi o sekilde öğrenirsiniz
Nrgl_cntrk BILGEBILGU bence doktoruna bi danış canım benim ağrılarım olmuştu geçen hafta felan nstye bağladılar sancı çıkmadı ebe bana dedi ki karnın sertleşir ve geçmezse gel mutlaka demişti. Seninki şuan belki normaldir ama nolur nolmaz git bi görün ☺️