MYstryy benimde ilk ikisi hariç diğerlerin hepsi heterezigot taşıyıcı , bende kullanıyorum ama doktorlar yazmıyorlar önemsiz diye ilk zamanlar kan pıhtılaşma testi çıkana kadar doktor önlem amaçlı yazdı sonra bir daha yazmadı Ank şehir has bende Sami ulusa gittim o da iki kutu yazdı dedi ki bu genler önemsiz sen gebe polikliniğinden devam et o sana bunu zaten gerekli görmez dedi bende özeldeyiz doktorumu aradım hemen başla deyince devam ediyorum ama illa kayıp olması gerekiyor dedi Ank şehir has … benim durumumda olup erken menopoz olan birine 3-4 kayıpdan sonra müdahale ediyoruz dedi aynı şekilde yengemin arkadaşına da böyle demişler bu iğne için bende buraya gelmiştim.. Size doktorlar direk gittiğinizde yazıyor mu? Kutunuz bitince