SusamsMother ya benim 3 kayıbım. Oldu 2 kayıptan sora test yaptırdık öğrendik ama ilk gebeliğimde plt değerim referans değerinin üstünde çıkmış ben o zmn bilmiyordum neyin ne olduğunu doktorun gözünden kaçmasaydı veya dikkate alıp bana coraspirin başlasaydı belki de yavrum benimle idi şuanda 3 yaş olacaktı herşey nasip ama doktor ihmali var bende. Sora 2. Oldu falan ondan sora öğrendik bu değer hep yüksek benim şuanda gebeyim iğne kullandığım halde 400 lerde diyorum ya doktor direk demez zaten pıhtılaşma die ama bu değer onun belirtisi burada bir arkadaşımda da bu değer referans aralığının üstünde idi genetik bölümünde test yaptırdı ve pıhtılaşma çıktı.