Nurunsl
Nurunsl ben 1,5 sene önce tüp bebek yaptırdım özelde Prof Nuray Bozkurt’a o erken menopoz olduğum için bütün testleri istedi genetik testi de istedi Gazi Hastanesinde yaptırdım eşimden de aldılar benden de bu şekilde öğrendik tabi paralıydı bizden genetik bölümü bayağı kan aldı 1-2 ay sonra çıktı sonuçlarımız