MYstryy çok teşekkür ederim yorumunuz çok iyi geldi. Eşime de aynısı söylemiştim. Elimizden geleni yaptık, farklı doktorlara sorduk. Kendi doktorumuza defalarca sorduk. Allahım nasip eder inşallah sağlıkla ve zamanında kucağımıza almayı. 🤲🏻
Sizin de inşallah çook güzel, sağlıklı geçer gebeliğiniz. 🤲🏻 Çok sağolun 🥰