Ara ogunumu 4 bucukta yedim aksam yemegini 6 bucukta yemem gerekiyordu yiyemedim evde degildik eve gelince yedim 20.50 de yemek yiyordum 1 saat sonra tokluk sskerim 154 oldu acaba uzun sure ac kalıp oldugum icin mi yükseldi mefcimek crbasi taze fasulye salata yogurt yedim 2 dilim tam bugday ekmegi ne yiyim artik şaşırdım moralim bozuluyo 😔