Hayırlı geceler, benim bi kızım var 3,5 yaşında ve şimdi çift yumurta ikizlerine hamileyim 26+4. İlk gebeliğim normal doğumdu bunu da normal istiyorum ama doktor hiç yanaşmıyor😅risklerden dolayı:/ şuan herşey normal seyrinde
inşallah hayırlısıyla sağ salim kucağımıza alırız hepimiz.