S-seda evet çok evhamlısın bu kadar stres yapma hem sana hem bebiş ya da bebişlere zarar. Bende çok korkuyordum erken olacaklar diye. Çünkü oğlum da prematüre doğdu ve gerçekten çok zor aylar geçirdim. İkiz olduğunu ilk öğrendiğimde korkumdan sevinemedim bile. Oturup hastanenin önünde ağladım ya bunlar da erken doğarsa ya bir şey olursa diye. Ama sonra kendime geldim ve bir daha üzülmedim. Eşim işsiz olduğu halde her türlü şartları zorladım ve gereken her şeyi yaptım onlar için. Ben elimden geleni yaptım gerisi takdiri ilahi dedim. Şimdi içim rahat. Erken doğması ölüm değil ayrıca kafana takma bu kadar. Evet zor ama ALLAH sabrını veriyor inan. Kendini yıpratma dua et inşirah oku bol bol için ferahlar. 🌺 Her şey güzel olacak buna inan 🥰