Ikizlerr ikizminikler bende öyleydim ama çocuklar pozisyon aldı bi anda da 10 cm e yakın açıklık oldu doktorum başta korktu ama benim cesaretlendirmemle yaptık 5 dk arayla doğdular. Tabi her zaman olan bisey değil ama nasip 😊
Mucizem09 Papatya13371 Canım seninle aynı haftadayız 🥰 Bende de kanama olmuştu. Şu an daha iyiyim. Mide bulantılarım var sadece 😔
Papatya13371 Mucizem09 benim bulantimda pek yok canım doktor sanada yaticaksin falan dedimi hep benim tüp bebek bide
Huri54 Kubraarsss hayır Bilgi vermedi iki kese var dedi sadece bebek görünmedi ondan Bilgi veremedi sanırım
Sebseb cennetaha 28+0 de gittim en son kizim 1200,oglum 1380 di. Yarin tekrar kontrolum var umarim iyi kilo almislardie. Sizin kac kilolalr
Balbocegi_ Sedanur_3425 evet daha belirgin oluyo cunku diger türlü net gotunmuyo doktorum basından beri hep ayni seyo diyo
ikizkelebeklerim06 Ikizlerr ben de 24. Haftadayim normal e odaklandım inşallah olur ama sezeryan da başımız üstüne 😁