Guluss35 Dinden herşeyden alakasizca yazıyorum bunu buraya, evet haklısınız kimsenin namusu ilişkiye girmesi kimle girip girmediği kimseyi ilgilendirmez
Ama sırf ebevenysin diye, birinin canına girmek annesi babası dahil olsan ne olursan ol, ne kadar insancıl?
Bir kere bile olsun kürtaj ne nasıl yapılır izlediniz mi?
Ben merak ediyorum yalnızca bu sorunun yanıtını
Sırf anne babayiz diye onların canları hakkında yaşayıp yaşamama kararını vermek, ne bileyim bencillik değil de ne?
Evet aldirmista olabilirsin ama buraya bunu özellikle yazmak belirtmek toplum içinde normalleştirmek ne kadar insanlığa sığıyor , binlerce anne adayı varken çocuğunu kaybetmis, çocuğu olsun diye dört gozle bekleyen varken
Ben bu sorularının yanıtını almak istiyorum sizden yanıtlar mısınız