Herkesin yaşam şekli yaşadıkları tecrübesi bakış açısı hayat gayesi düşünce özgürlüğü farklı..Tabikide birbirimizi her konuda savunamayız yada bazen bu şekilde farklı camların insanları olabiliriz..Bizi biz yapan kalbimizdeki merhamet ve vicdan derecesidir..Herşey bizler için aynı şeyleri bende yaşayabilirdim..Ama Kuran’da Allah birçok ayetinde rızka kefil olduğunu buyuruyor..Bak bu bana göre geçerli bi sebep değil sanki ya..