Bebekbal herkes mantıksız bir siz mantıklısınız değil mi hanımefendi? Ben dindar ile dinci söylemini ayırt edebilecek biri olduğunuzu düşündüm kusura bakmayın. Dindar insan karşısındaki kişiyi yargılamaktan korkan insandır benim gözümde, Allah korkusu vardır, büyük konuşmaktan korkar. Ama ‘dinci’ diye tabir edilen, daha çok dini kendine alet eden, ağzından Allah’ın adını düşürmeden her dedikoduyu yapıp, kendinde her olaya karışma hakkı bulandır. Belki size göre yaptığı bir hata vs. o beni ilgilendirmiyor, ama kadın başka bir şeyden bahsederken gelip burda bebek aldırdığı için ölümüne linçlemeniz sizi çok iyi biri yapmaz! Bunu yargılayacağınıza çirkinliklere ses çıkarın dedim. (Ki o da siz değilsiniz zaten). Hanımefendi bir hata yapmış size göre, şu an hamile olan bir kadını linçleyince o bebek geri gelecek mi? Ya da şu an yaptığınız şey karşısında üzülüp Allah korusun bu çocuğa bir şey olsa bunun biraz da suçlusu sizler olmayacak mısınız? Neyse, siz vurun abanalıya, böyle devam…