Zynp01 bende iki kere düşük nedeniyle gittim zaten birincisini evde düşürmüşüm o yüzden ilgilenmediler bir ilac yazıp yolladılar şimdiki hamileliğimde leke gelmişti 10.haftamda dokt ultrasona aldı beni suratima bile bakmadan geri gönderdi kalp atışını dinleyebilir miyim diye sordum bana bir bağırdı resmen çocuk gibi azarladı ne olduğumu sasirdim