Hazalperi _Mother_ selim hocaya gidiyorum şuan canım özelden zaten ama balcalı ortamı benim hoşuma gitmedi çatı muayenesi oldum nöbetçi doktora bugün selim hoca izinliymiş ne paravan var ne bişey odaya 5 kişi girdi çok sinir oldum ya
Sfk Hazalperi medline da sevgi sarıdemire gidiyorum. Pahalı demezsen memnunum ben. Muayene ücretini yeni 200 tl yaptılar doğumda 4000.
Hira_meyren Hazalperi olabilir kuuzm ben sezeryan olduğum için ilgisinden davraslarindan çok memnundum ben
Mucizelerim2020 Hazalperi 100 tl canim adanada kime sorsam özgür beye gidiyor, iyi bir doktor hep gülüyor istedigin soruyu sorup cvp alabiliyorsun ❤️ İkiz gebeligim var 35 haftalik riskli gebelik , hocama guveniyorum sadece canim hocam.
Sfk Hazalperi evet canım ben normal doğum istiyorum 36. Haftamdayım uygun gözüküyor şimdilik.hiç sezeryan yapalım demedi.Ne zaman istersen de ulaşabiliyorsun. Normal doğumada kendisi geliyormuş özellikle sordum.
Hazalperi Sfk anladım canım bir iki kişiden daha duydum bu doktoru normal doğum sezeryan ücreti fark ediyormu