Mine_Nur123 bnde evde düşürdüm ama sancım geçmediği için ambulans oraya götürdü doktor ultrasonla baktı bebek düşmüş dedi ve gitti suratıma bile bakmadı bn orda acıdan kıvranırken Allah belasını versin bna sorsaydı zaten düşürdüğümü söylerdim zahmet etmesine gerek kalmazdı zaten gerisini hemşireler galletti sağolsunlat çok ilgilendiler bnmle saçımı okşadı sohbet etti seni anlıyoruz dediler