Hazalperi Kızlar normalde balcalıya gidiyordum ama bıgün acilden bi giriş yaptım acayip morelim bozuldu hiç hoşuma gitmedi personel tavırları. Normal doğum yaptıran kolaya kaçmayan bir doktor istiyorum varmı önerisi olan 😭
TwPriencess2- Hazalperi canım yanlış hatırlamıyorsam Seyhan devlet hastanesine bağlı sadece kadın doğum uzerine ‘Marsa’ diye bir hastanesi var devlet hastanesi buraya bir bak derim… Egerki durumun varsa özele gideceksen Güzelyalı hastanesi çok iyi bne çok memnunum bende 2 aylk gebeyim adanada oturuyrm. İnşallah gönlüne göre olur kuzum….
ftmaszerdgu Hazalperi metro hastanesinde Ferat Erola gidiyorum tavsiyeler üzerine ona geçtim muayene ücreti 100 TL ve bana sezeryanı düşünme normal doğuma göre ilerleyelim bir sorun olursa sezeryan düşünürüz dedi duyduğum kadarı ile normal doğum taraftarı zaten bunu kendide açık açık dile getiriyor 😊
Zynp01 TwPriencess2- marsa çok kötü düşük yaptığım zmn ambulans oraya götürdü doktor rezaletti ama hemşireler çok ilgiliydi
Hazalperi TwPriencess2- Balcalıya da özelden gidiyordum zaten canım ama böyle muamele göreceksem özel hastaneye giderim yani sen hangi doktora gidiyorsun
Mine_Nur123 TwPriencess2- Allahım o marsa denilen hastaneye kimseyi muhtac etmesin hastaneye lafim yok ama doktorlar çok fena cook
TwPriencess2- Zynp01 hmm Anladm canm ben bilmiyrm orayı sadece bir arkadaşın konuşmasında duymuştum o kadar.
TwPriencess2- Hazalperi canm ben güzelyali hastanesi Selçuk gürbüz beye muayene oluyorum ve çok memnunum çok ilgili ve anlayışlı bir doktor tavsiye ederim… Adnan Menderes tarafında kalıyor hastane
Hazalperi Hira_meyren ilk başta ona gidiyordum canım bebek riskli olunca değiştirdim Gökmen beyin hiç normal doğumunu görmedim adam hep klinikte akşam gidip sezeryan yapıyor Buda benim kafamı kurcalıyor yoksa ilgili gerçekten
Hira_meyren Hazalperi olabilir kuuzm ben sezeryan olduğum için ilgisinden davraslarindan çok memnundum ben
_Mother_ Hazalperi balcalı da yapacak isen Selim büyükkurt var o iyi ama o özelde oluyor ben Musa Kayabınır a muayene olmuştum ama şuan ki gebeliğim de tedavi sürecini Seyhan başkent hastanesi Hakan Kalaycı ya gidiyorum
Hazalperi _Mother_ selim hocaya gidiyorum şuan canım özelden zaten ama balcalı ortamı benim hoşuma gitmedi çatı muayenesi oldum nöbetçi doktora bugün selim hoca izinliymiş ne paravan var ne bişey odaya 5 kişi girdi çok sinir oldum ya