Yagmur_C Aaa öyle mi 🙈🌸 ben muayenede sormuştum o da zaten 14. haftadan sonra kullanmak için veriyoruz demişti, gittiğimde 11. haftamdı yazdı ilaçları 14. haftan başlayınca kullanırsın dedi folik asiti de yeni bıraktırdı doktorum belki doktora göre değişiyordur