Deletedmom382 Burcin-98 aynen koc olacak ve evde iki kocla yasayacagim insallah 😂 amin insallah hepimiz sag saglim saglikla aliriz 🥰
YagzKbra3 Burcin-98 bu benim 2inci olacak allah nasip ederse canım. O yüzden. Zaten normal doğum çok korkan biriydim olmadı 1nci sezeryan oldu şimdi yine aynı şekil istiyorum nasıpse bakalım 🌷🌷🌷
Burcin-98 YagzKbra3 hımm anladım cnm çok tşk ederim öğrenmiş oldum sayende😘🙏🏻 Allah hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin inş🙏🏻
Ipek0z Burcin-98 27 mart benim doğum günüm o gün asla doğurmak istemiyorum yoksa ömür boyu benim doğum günüm arada kaynayacak çocuk yüzünden😄 yüksek ihtimalle 29 martta doğuracağım♥️
Cansu57 Burcin-98 uygulama 4 Nisan gösteriyor ancak sezaryen olacağım için martın 20si gibi doğum gerçekleşir diye tahmin ediyorum ☺️
mucizemi_beklyrm Eylul58 benimde doğum 17 mart görünüyor. 12 haftalık olunca ikili tarama için gittim gerek duymadı doktor Cinsiyet tahmini de etmedi
Eylul58 mucizemi_beklyrm Ben sorcam iyi kötü bir tahmin yapın dicem millet çatır çatır öğreniyor pozisyonu uygunsa
Serrax Burcin-98 bizimki de 28 mart inşallah🤗 9+1iz sat a göre,doktora göre de 9+2. Heyecanla ikinci bebeğimizi bekliyoruz Rabbim sağlıklı sıhhatli nasip etsin inşallah hepimize🤲🏼
Burcin-98 cicicivciv yok malesef daha erken dedi doktor ikili teste gidince belki bi umut gösterir:))