Tkmkleyla Kbras banada öyle dedi dün gittim ikili teste kıza benziyor ama kesin diyemem dedi %100 degl dedi
threestar Burcin-98 evde geçiyor malum😢 7 Mart tahmini doğum tarihimiz✌🏻 haftaya giriyoruz yarından itibaren demir-magnezyuma başlayacağım 🤭
Burcin-98 threestar hep evdeyiz mecbur canım, oh maşallah maşallah 🧿Allah Sağlıklı doğum nasip Etsin canım inşallah🙏🏻😘
Burcin-98 Sirin-omer amiin canım orası öyle tabi kiii🙏🏻 Sağlıkla kucağımıza almayı nasip Etsin Allah ta ne zaman gelmek isterlerse artıık🥰
Burcin-98 Deletedmom382 aaa ne güzel:))) tutturursalar tarihi koç olacaklar inş😁 kucağımıza almak nasip olsun inşallah canım🙏🏻🥰
Deletedmom382 Burcin-98 aynen koc olacak ve evde iki kocla yasayacagim insallah 😂 amin insallah hepimiz sag saglim saglikla aliriz 🥰
Burcin-98 YagzKbra3 canm tecrübesiz olduğum için soruyorum yanlış anlamazsan sezeryan olacağını nasıl öğrendin acaba😊
YagzKbra3 Burcin-98 bu benim 2inci olacak allah nasip ederse canım. O yüzden. Zaten normal doğum çok korkan biriydim olmadı 1nci sezeryan oldu şimdi yine aynı şekil istiyorum nasıpse bakalım 🌷🌷🌷
Zdgnsym93 Burcin-98 merhaba bizim de 16 mart görünüyor bakalım 🤗 bugün ikili test sonucunu almaya gittim ve cinsiyetini de öğrendim. Oğlum olacakmış 😍 bizimki edepsiz cıktı sürekli açıp gösterdi valla doktor söylemeden ben bile anladım erkek olduğunu 😂
morusevenanne Zdgnsym93 ayy benimki tam tersi ya benim rahim ters zaten normal ultrasonda hala çok iyi gözükmüyor ama ikili test bile yapamadık enseyi göstermedi pazartesi tekrar gidicez 🙈