YagzKbra3 Bizim de 2 mart görünüyor ama sezeryan olacağı için şubat sonuna doğru olur büyük ihtimal 🥰..sua n 14.4 Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah sağ sağlım kucağınıza alın..
Burcin-98 YagzKbra3 canm tecrübesiz olduğum için soruyorum yanlış anlamazsan sezeryan olacağını nasıl öğrendin acaba😊
Tkmkleyla Kbras banada öyle dedi dün gittim ikili teste kıza benziyor ama kesin diyemem dedi %100 degl dedi
mrvears Atsyifn gebelik takibi diye program var onu da kullanıyorum son adet tarihini girince orda yazıyor
Burcin-98 urazaslan aaa bana doktorum da söyledi 27mart diye canım Ben burdan da son adet tarihimi girdim aynı tarih çıktı:)) hayırlısı tabi yine de ne zaman gelmek isterlerse artık🙏🏻😁
ali0707 Cancazim benimde 12 mart :) kendimde 12 mart gece 3te doğmuşum. Heyecanla bekliyorum ne zaman gelecek acaba 😍
Sirin-omer 18 Mart tahmini doğum.. ama ben o tarihe yetisemeyecekmişim gibi hissediyorumm. Aşırı zorlanıyorum.. daha iki mevsim sonlandirip üçüncü mevsime adım atınca gelecek dünyaya. Allah güç kuvvet versin hepimize 😭😭
Burcin-98 Sirin-omer amiin canım orası öyle tabi kiii🙏🏻 Sağlıkla kucağımıza almayı nasip Etsin Allah ta ne zaman gelmek isterlerse artıık🥰
Demiralpmoms Burcin-98 ayyyy aynıymış günümüz doktor tahmını 27-28 Mart dedi 🙈 siz kaç haftalıksınız biz 10+3 😍💕
Burcin-98 Demiralpmoms 10+6 canım çok bişey yokmuş aramızda😍 Allah sağlıkla almayı nasip etsin bebişleirmizi🙏🏻🥰