Bsraata Gugugugu0 40. Haftama girdim bugün nst de sancım 80 oldu ama eve gönderdiler çok fazla ağrım var yalancı mı gerçek mi nasıl ayırt ederim sancıyı? Bu arada gözün Aydın olsun Allah’ım ayırmasın sizi darısı başıma 🌸
Gugugugu0 Bsraata canim sanci uzandiginda geciyor rahatliyorsan yalancidir gercek sanci geldiginde zaten belli ediyo kendini cok net hissedersin
Ebruaybars Bsraata off ya bende girdim nts ye rahimde baskı ağrı var çok kötü nst de 40 oluyor en fazla yani o bile canımı yakıyor 80 olunca nasıl ağrır kim bilir ya
sevval5481 Gugugugu0 Rabbim herkese nasip etsin bende panik yapıyorum biraz çatı muayenesi olmuşmuydunuz
Gugugugu0 sevval5481 amin canim evet cati muayeneside oldum benim hic acimamisti sadece ufak bi baski oldu
Ronyaseda Gugugugu0 Harika bir doğum hikayesi daha. Sağlıkla büyüsü inşallah♥️ Canım bende rabbime güveniyorum ve sürekli kendimi böyle guzek doğurcam diye teselli ediyorum. Dilerim düşündüğüm gibi de olacak 🙏🏻
55555 Svcn-1267 aynı durumdayız canım benimde perşembe sabahı nişan geldi bu gece 38+6 ya geçtik sancı bekliyorum bende, çarşamba günü düzenli doğum sancım vardı ama daha kanala gitmemişti ertesi sabahta nişan geldi şimdi de sancı yok