Gugugugu0 Svcn-1267 bilmemek en iyisi gercekten sen hamileliginin tadini cikar bence 😂 dogunca emdir gaz cikar uyut altini degistir oooo iki gundur banyoya giremiyorum düşün 😂😂😂
Svcn-1267 Gugugugu0 ayyy yok kesinlikle hamilelik bitsin bebek istediği kadar rahat vermesin bana ama gelsin biran önce beni hamilelik yordu cidden 😞
Rukiyoloji Merhaba ben de 14. Haftaya girdim normal doğum istiyorum bi sıkıntı çıksın istemiyorum yazın beni çok rahatlattı İnan ki 🙏🏻 Benim de ilk gebeliğim inşallah sorunsuz bir doğumu olur bütün annelerin ❤️🙏🏻
Ns277 Gugugugu0 ben de almanyadayım 38+6 doğumu bekliyorum 🤗 eşinizi hastaneye aldılar mı? sancılar esnasında yanınızda mıydı? Bi de maske takma zorunluluğu var mı doğum sırasında?
Gugugugu0 Ns277 canim eşim en basindan en sonuna kadar yanimdaydi hic maske falan takmadik esimde takmadi zaten gider gitmez ben nst ye bagliyken hem esime hem bana korono testi yaptilar hemen sancilarda dogumda rekatci olarakta esim hep yanimdaydi cok sukur 🤱🏻
Gugugugu0 Ns277 cok saol canim. Korono testide bi cubugu burnuma diger cubuguda agzima soktu agizdan yapilan ogurttu beni burundan olani biraz acitti ama o an cokta takmadim acikcasi
Ns277 Gugugugu0 anladım canım☺️ Teşekkür ederim cevapların için 🤗 hayırlısıyla büyütürsün inşallah bebeğini🙏🏼