Kizlar sonunda ben de doğurdum. İlk hamileliğimde ve doğum yaklaştıkça acayip korkularim baslamisti nasil olacak nasil nefes alicam nasil ıkınıcam diye düşünüp duruyordum. Hamileliğim boyunca ne bi squat yaptim ne spor yürümek bile cok zor geliyordu bana anca yaptigim ev temizliğiydi. O gün aşırı bi sıcak basti beni ne yatabiliyordum nede ayakta durabiliyordum neyse bi an tuvaletim geldi annem ve esime ben tuvalete gidiyorum dedim tuvalette cok afedersiniz büyük tuvaletimi yaparken birden istemsizce çisim klozetten dışarı fışkırırcasina yerlere aktı şok oldum dedim herhalde ıkınmaktan fışkırdı. Ayaga kalktim baktim hala geliyo megersem suyummus gelen hemen banyoya girip yıkanıp abdestimi aldim anneme anlattim hastaneyi aradi esim gelin denmis bu arada hala suyum gelmeye devam ediyo. Hastaneye geldik arabadan indim birden agri girmeye basladi belimden kasiklarima ama oyle dayanilmaz agrilar degil ki ben normalde basim agrisa ortalığı ayaga kaldırırim. Beni hemen nst. Ye bagladilar sancilarim 70 falan cikiyo hemen ebe geldi bakti açıklık 4 cm dedi yarim saat sonra tekrar geldi hemsire bu arada sancilar 90 falan buldu yine kontrol etti aciklik 7 cm dedi ondan sonra sancilar daha siddetlenmeye başladı evet sanci geldiginde dayanamiyorum gibi oluyordu ama Allah oyle yardim ediyorki bi ara kafami cevirdigimde 140 tı sanci ebe tekrar geldi aciklik 9 cm dedi 10 olmasi gerekiyo ben artik yatiyorum kalkiyorum esime bagriyorum diyorum sezeryana alsinlar beni 10 dk sonra ebe geldi tekrar tabi ben bagriyorum lutfn bagirma nefes al ve karnina ver ıkın aynen dedigini yaptim o an gercekten mucize birsey o an ebe ne dese yapacak durumdaydin ben bas agrisina dayanamayan ben öyle bir güc geldiki bana bi anda bebegimin ciktigini hissettim ve bütün acı butun Ağrı bitti güzel meleğim kucagimdaydi. Sizlere tavsiyem ne olursa olsun korkmayın inanın Allah yardım ediyo ilk dogumumdu inanin hic kesigim bile yok sadece bebegim eli yanaginda dogdugu icin yirtilmam oldu. 2 gun hastanede kaldım hic bir ağrım sızım olmadı Allah a sukur eve geldim temizligimi yemegimi herseyi mi yaptım kendinizi salmayın kesinlikle bol bol dua edin. İste buda benim hikayem arkadaşlar 🤱🏻💐🥰