MerveUsalKaya alparslanliva ya ben çok baskındım oyüzden sordum hep soğuktu eşim sonra taktik değiştim daha naif oldum daha kabullenici daha alttan alan bi baktım ben bir ilgi gösterdim o iki ben bir Altan aldım o iki anlıyacağın erkekler çocuk gibidir şekerle kandırılırlar 😜 bence taktik değiş ağlamakta bağırmakta sökmüyor onlara daha böyle nazlı ama tripli değil daha şımarık ama çocuk gibi değil daha işveli ama yapışık değil gibi 😀 bi dene bakalım işleyecek mi .
MerveUsalKaya alparslanliva biraz öyle dünyanın kuralı emin ol ilk sen uğraşıyorsun sonra zaten bi alıştılar mı bırakmıyorlar bu sefer daha kıymetli oluyorsun ama eskisi gibide uğraşmıyorsun 😊😀
baliminannesi06 alparslanliva anladım çok takmamaya çalış kafaya bebeğin daha önemli 🙏🏼❤ Hem kendine güven biraz çok sevmek çok değer vermek önce kendinden başlar . Önce kendime sonra bebeğine değer ver eşinle sınırların olsun çok ilgi beklemek doğru değil
Nzlkgncc Pinaryyim bende öyle hissediyorum bilmiyorum çok fazla kırgınım ama bi gelse özledım dese ondan once cıkar giderim onun yoluna 🙏🏻 Dualarınızı eksık etmeyin lütfen
Pinaryyim Nzlkgncc Allah hamilelerin duasını kabuö eder derler rabbim tez zmanda kavustursun inşaallah 🙏🏽
MerveUsalKaya Nzlkgncc o nasıl bir kayınvalide allahtan korkmaz kuldan utanmaz günah günah ya bi yuvayı yıkmayı bırak karnında sabi subyanada mı acımıyor . Allah ıslah etsin böylelerini sanada sabır versin rabbim eşinde artık ailesi siz olduğunuzu anlayacak sen şakın üzme kendini ve güçlü ol hiç birşey için değil evladın için .
Nzlkgncc MerveUsalKaya rabbim islah etsin ben birşey demiyorum cok fazla yordu kadın beni ben evlendım 3 ay yanında kaldık onun orda cektırdı daha evimi yeni tuttum tek basıma yerlestirdim bileziklerimi verip mobılyalarımı aldım sonra kadın telefonda naptı ettı bizi birbirimize düsürdü esyalarımı evine dizmiş suanda da gerçekten dualarınızı eksık etmeyin eşime cok ihtiyacım var hayatta en sevdigim iki şeyi kaybettim birincisi babam ikincisi sevdigim adam eşim rabbim eşimi geri versin bana 🙏🏻
Elfgny Kızlar okudumda yazdıklarınızı çok üzüldüm ve çok şaşırdım nasıl aynı evde olup konuşmadan durabiliyosunuz🙄 bizde arada atışırız ama en fazla 5dakika sürer birbirimize bakınca mutlaka güleriz saçma sapan bi şekilde😂 Allah yardımcınız olsun🙏
Mybabe Elfgny 5 gun konusmasam konusmaya basladigimda adam kalp krizinden gider dusunsene 5 gundur icinde neler birikir 😂
Pinaryyim Mybabe gerçekten ya böyle düşününce zatne cok konusmamdan şikayetçi eşim bide beş günün birikimi gerçekten düşünmek istemyirm 😀
Mybabe Elfgny onlar hic goze alamaz bence demek ki bu yuzden benim esim 5dk bile kus kalmiyor demek hepsi kendi iyiligi icinmis 😂
Mybabe Pinaryyim dusunsene adamin beyni resetlenir kim oldugunu bile unutur ay ben cok konusmam ondan degilde dilimin uzunlugundan sikayetci olur bence 🙄😬
Mybabe Pinaryyim bende severim konusmayi ama ben daha cok hicbir haksizliga yada yanlisa susamiyorum ya direk duzeltmem lazim hemen o an esim hep der dilin cok uzun diye 😆 konusmayi sevdigimiz bu saatte burada konusmamizdan belli 🙈