Eşimle severek evlendik şükürler olsun ilk gün neyse şimdide öyle hiç degişmedi üstüme titremesine ragmen ben yinede ilgisizlikten söyleniyorum sanırım hormonlarla ilgili bişey ayda bir kere arkdaslarıyla bir yere gitmek istiyor burnundan getiriyorum sonra öok pişman oluyorum ama kendime o an engel olamıyorum. Konusup anlaşıyorz ama yarın gene dışarı cıkıcam dese aynı şeyleri yaparım oda biliyo sürekli benimle konuşuyo anlatıyo. Eminim sende eşinle oturup konuşsan anlicaksın onunda kendince eminim sebebleri vardır.seni sevmedigini düşünüp bebegini ve kendini üzme lütfen 🙏🏽