Biz kadınlar ilgi çok bekliyoruz bu doğru. Ama bazı erkekler de çok ilgisiz oluyor yazıları okuyunca şaşırıp kalıyorum gerçekten☹ Sonuç itibariyle hastahanede yatıyorsun ve eşin aramıyor üstelik sevgilil döneminizde olmuş. Ben eşimle görücü usulü evlendim. Hemen hamile kaldım. Şimdi 7 buçuk aydır evliyiz. Başlarda bende bana ilgisiz sanıyordum. Aslında ilgisiz değildi o da bende alışmaya çalışıyorduk ben anlamadım. Ama eşimin en sevdiğim huyları küs kalamaması ve herşeyi oturup benimle konuşması. Gerçekten yetişkin insanların konuşarak halledemeyeceği hiçbir şey yok. Biz konuşa konuşa sıkıntılarımızı atlattık. Şimdi ufacık ağrım olsa başımda dört döner. Çünkü kafasında şu bilinci taşıyor , “benim evladımı taşıyor”. 🤰🏼 Erkeklere yön vermeyi öğrenmek zorundayız, çünkü hiçbir zaman bizim kadar ince düşünmeyecekler😑 Bol bol dua edin ve Konuşun bence konuşmak gerçekten yarıyor✌🏻