Canım rabbim hiç kimseyi evliliğiyle sınamasın ama emin ol bu evlenip hemen cocuk yapmakla ilgisi yok sakın suçlama boyle ben 3 yıl tanıdım 1 yıl nişanlı kaldık hiç kimsenin aklına gelemeyeceği zorluklardan geçtik neler atlattık sonra evlendik 1 yıl geçti şuan 3 aylık hamileyim inan uzakta değilim ama aynı evin içinde gunlerce knusmadıgımız oluyo hamileyiz ilgi beklıyoruz ama bize gore cok küçük şeyler onlara gore cok buyuk seyler sana önerim hayat sadece benim ve bebeğimle ibaret değil eşim hiç kimseden bişey beklememeye başladım ve bunu beni üzen herkeze yansıtıyorum dene bence cnm bol bol dua edelim birbrimize