Cskn99 Mavi_- umarım sağlıkla kucağına alırsın canım ne zaman gideceksin kalp atışı için benimde kesenin boyutu 10 gün önce 9.8 di nasıl sence
Paramedik Benim de adet tarihime göre 5 haftalık ama beta hcg sonucum 118 3 haftalık görünüyor adetim 4 gün geçti kimyasal gebelik değildir değil mi sadece geç döllenme olmuştur
_Mother_ Paramedik canım benim de adetim geçtikten sonra 4.gün 38.90 çıktı 7.gün 339.50 çıktı ilk sonuç önemli değil ondan sonra yükselip yükselmediği önemli tekrar kan verdin mi
_Mother_ Mavi_- canım sanırsam benim de geç döllenme çünkü adetim 4 gün gecikme ile kan testi verdim sonucum 38.90 çıkmıştı daha doktora gitmedim çarşamba günü randevum
Paramedik _Mother_ kadin doğum için randevu aldim 10 gün sonraya verdi sistem ilk testi sağlık ocağımda yaptirdim
Kbras Benımde 2 hafta geriden gelyordu şimdi nerdeyse gununu yakaladı 4 gun fark var dün ikili testte doktor kesın degil ama yuksek ihtimal kız dedı☺️🙏
Sevcus Cskn99 mümkün 2 gün sonra tekrar kan verin beta hgc yükselmesi önemli olan kesinin boyutuna göre doktor size son adet tarihi söyler ilerleyen tarihlerde
_Mother_ Paramedik anladım canım hayırlısı olsun inşallah keşke tekrardan kontrol amaçlı sağlık ocağında verseydin inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına