Kızlar benim son adet tarihim 27 haziran adetlerim çok düzenli adetim 6 gün geçti evde test yaptım çıkmadı adet günüm 9 gün geçti bu defa kan testi verdim 36.67 çıktı 26 ağustosta doktora gittiğimde 5+5 çıktım geç döllenme olabilir dedi doktor ama kafam karıştı hiç açıklama yapmadı başından savdı sizce böyle birşey mümkün mü