Mavi_- Cskn99 benimde 30 temmuz oldu bence bi arkadaşım var adeti biter bitmez hamile kaldı ama ben adetime 10 gün kala yumurta ancak çatladı heralde
Cskn99 Mavi_- olabilir canım benim.tahminime göre benimde yumurta adetim geçtikten sonra çatladı çünkü dayanılmaz ağrı sancılarım vardı
Mavi_- Cskn99 kasıklarım çok ağrıyodu benimde inan yürüyemiyodum bile zaten tam o sırada test yaptm ve 19 çıkmıştı değerim çok şükür sonra katlanarak arttı
pptya01 Mavi_- ben detaylıya kadar inanamam kızımda 16. Haftadaki cinsiyet değişmişti. Kızıma kız kardeş olsa güzel olur ama erkek annesi de farklı bi tat bilemedim. Ama insanın bi kızının olması harika bişi bence
Mavi_- pptya01 allah her zaman gönlümüzdekini versin her zaman bi kızım bi oğlum olsun istemişimdir tabi allah bilir
Mavi_- Cskn99 canım kontrole gittim ben bebek gelişmiyormuş geçen pazartesi 4+4 tü bugün 4+5 hiç gelişmemiş haftayada gidecem hala gelişmemişse alacaklar 😢😢