Princessmother pera_ aslında azsldı kanama ama benım külotlarım biraz dar giyipte dikiş izlerimi çok sıkmak istemedıgım ıcın orkide gecmedım bir paket depend eterli aslında
Betulyesilts pera_ sezeryan tarihinizi kacnci haftada verdiler bnim doktor hala kararsiz 37+5-6 flan aliriz dio bi 38 de dio
pera_ Betulyesilts ya bebişin gelişimine göre gün veriyor sanırım benim 37 de olacak kolesta olduğundan bebeğin kilosuda iyi ki alıyor
Esila1716 pera_ ben ilk dogumumda sezeryandi valla çok rahat kuzum hiç korkutanlara laf söyleyenlere aldırma saatlerce o sanciyi çekmek daha zor bence
pera_ Eha1 kilosu iki gün önce 3380 di ben doktoruma güveniyorum ya önce rabbime sonra doktoruma bırakıyorum kendimi
pera_ Tulayaltingoz Allah razı olsun😊 takip ediyorum o kadını dediğin gibi oldu o da biraz motive oldu bana zaten
Princessmother elfelendor ben 10 lu aldım ama evdeki kulotlarım hep dardı dikiş im rahat etsim diye bir paket daha aldım