pera_ 2 tane sezeryan oldum 3. İçin gün sayıyorum 28 haftalığız şuanda diğer sezeryanlarım çok güzel geçti inşallah bu da öyle geçer spinal oldum ben ilkinde herşeyin farkındaydım bebeğin doğması sonrası acı galan hissetmiyorsun ama gözlerin açık oluyor ameliyat ortamında neler oluyor görüyorsun 2. Sinde de spinal oldum ama maske ile sedasyon yapıldı yani bi uyanık bi uyuyor gibi göz açıp kapanana kadar bitti herşey… 2. Si de çok rahattı yatağıma geldiğimde hemen bebeğimi aldım emzirdim bakımını yaptım 4-5 saat içinde de ayak uyuşukluğum geçti ve kalktım yürüdüm o yüzden spinal sezeryanı tavsiye ediyorum çok rahat geçiyor korkulacak hiçbirşey yok inşallah sizinde herşey yolunda gider