Zeynep07 Lierac alıcam 200 tl dedi eczacı. Hamilelik boyu yetiyormuş 200ml.ben hamile kalmadan da çatlaktı bacaklarım dert etmiyorum napalım kadın olmak zorr😌
SerpilG Zeynep07 internetten alıyorum ben daha ucuz. Birde tavsiyem 7 . aydan sonra sabah akşam sür ki çatlama. Bol bol sür. Yoksa diyorlarki sürdük ama yine çatladık.
Semra93 Zeynep07 hamilelik boyu yetiyomu🙄 bende aldım ondan 2 yada 3 haftadır kullanıyorum dibini gördüm resmen😄😄😄
Zeynepsefa Bende sinoz la başladım mevita kullanıyorum şimdi ikisinide kullanıyorum her yerim çatladı benim kırmızı iken sürmezsek kalıcı olurmuş bu çatlaklar dikkat edelim inşallah
Ezgieknci esengl_ doğum yakın değil bende kanala inmemiş bizim kız artık keyfi ne zaman gelir beklemedeyim doğsa ah bi doğsaaa 🤪🥰
Zeynep07 Ezgieknci hamiş günlerimizi cok özliyecegiz bence 😌 uyuyabildiğin kadar uyu depola😅 rahat yok sonrasında..
SeymaG yaseminguneri 12. Haftamdan beri kullanıyorum diyebilirim ama çatlyacağın varsa çatlıyorsun ciddi manada dikkat etmeme rağmen annem ve ablamda çatlama varmış bende de oldu maalesef 34. Haftamda bir günde
yaseminguneri SeymaG ben de o yüzden kullansam mı kullanmasam mı bilemedim. Gebeliği İlk öğrendiğim günden beri kendi haline bıraktım 😄 Ne olması gerekiyorsa olur diye eski kafa takılıyorum 🤦🏻♀️
SeymaG Tabii hala devam ediyorum kullanmaya en azından çok fazla olmasının önüne geçtiğimi düşünüyorum
Kevser06 yaseminguneri bende başlasam mı şimdiden diyorum ama çok yeniyim daha 😄😄 ilk gebelikte tecrübe edinmeliyim😅😅
Zeynep07 yaseminguneri sen yine kullan göğüs karın cok geriliyor. Kendi haline bırakma.. tedbir bizden gerisi genler 😂
Zeynep07 SerpilG internete güvenemiyorum malesef… Trendyoldan aldığım bir ürün orjinal degildi o günden beri hep eczane🤷🏼♀️
Semra93 Zeynep07 baştan aşağı kremliyorum belki ondan😄😄 şuanda bı onu kullanıyorum ama zeytinyağına da basliycam ama tiksiniyom ondan kokuyo🤭🤭
Zeynep07 Semra93 zeytinyağı kıllanma yapar. Arkadasım hindistan cevizi yağı kullandı sadece hamileliğinde ve hiç çatlamadı. Bende başladım biraz kokuyor sadece..
Sfk55 Ogrtmnanne2 lireac kullanıyrm canım 32.haftamdaym henuz çatlagım yok ama catlayablrm de elverişli yapım var 😂