Ogrtmnanne2 Bende 12.haftamdayim canim cok araştirdim bio oil ve lierac kullanananlarin çoğu memnun kalmamış ben instagramda c-life çatlak kremini gordum herkes onu tavsiye ediyor kullananlar memnun cok yağlı olduğu içinde hamilelik boyunca yetiyormuş 1 kutusu. Fiyati 100 TL bide farmasinin aynisefa balsami bide yağı varmış oda güzel catlaklarda kullanılıyor yine.
Ben ama c-life kremini alıp kullanmayı düşünüyorum. Suan yurtdisinda olduğum için alamıyorum ama :). Kacinci haftada kullanılmaya başlanıyor acaba buradaki dr. Sordum erken daha dedi.