M-E-D canım bende 23 gün oldu doğum yapalı ilk günler bende cok kötüydüm yemek falan hep yan yatış halinde yiyordum hiç oturamıyodum üstelik benim kesi atılmadı ama ortadan yırtılma oldu maalesef dikişimde cok gibi duruyo doktor söylemedi ama bilmiyorum minoset vermişti bana ağrı kesici günde 8 tane içebiliyosun 6 saatte bir ben hep içtim 6 saatte bir. Birde naparsan yap o acı sızı 10 günden aşağı geçmiyor mesela ben 23 gün oldu ama hala tamamen geçmiş değil tabi ilk günler gibi de değilim en azından oturabiliyorum artık ufak tefek batmalar oluyo bana baticon vermişti doktorum her tuvalet sonrası yıkıyorum kuruluyorum baticonla pansuman yapıyorum onuda kurutuyorum tekrar 12.gün doktora kontrole gittim baticonu bırakabilirsin dedi bana dikişlerim düşmedi daha bakalım ne zaman düşecek