Hll34 işte biraz yapısal yara iyileşmesi herkeste aynı değil. Ama yine de bi doktorunuza görünün isterseniz normal mi değil mi bi sorun. Benim de işte 13 gün oldu önceki günlere göre iyiyim ama hala rahatsız ediyor. Doktorum 20 günde düşer dedi dikişler. Bekliyorum ben de bakalım… bana da eşim ve annem sağolsunlar çok yardımcı oluyorlar bebeğin uyumadığı zamanlar beni dinlendiriyorlar başka türlü gerçekten çok yıpratıcı bir de acemisin elin ayağına dolaşıyor yanlış mı yapıyorum diye telaşlanmalar herkes birşey söylüyor şunu yap bunu yapma bilmem ne psikoloji felç !!! Lohusalığın bittiği günü sabırsızlıkla bekliyorum…..