M-E-D canım bende 13 gün önce doğum yaptım benimde ilk günler öyleydi 1 hafta olduğunda düzeldi gibi oldu rahat hareket edebiliyordum oturdum sadece bir kere oda bebeğimin altını değiştirirken. Dikişlerim açıldı şuan ilaç kullanıyorum iki krem birde fitilim var çok şükür toparlamaya başladı. Oturma tamamen iyileşene kadar ben dikiş olmayan tarafıma uzanıyorum sadece ve otarafıma oturuyorum dikişli tarafa oturma dedi doktorum. Her tuvaletten sonra yıkayıp kuruluyorum saç kurutmayla baticon sürüyorum sonra. Hala kanamam var ama ben pamuklu atletlerimi kesip onları kullanıyorum 2 saatte bir değiştiriyorum yıkayıp ütülüyorum öyle kullanıyorum. Birde gergün duş alıyorum orayı devamlı temiz tutuyorum ilaçlarımı kullanıyorum. Açık olduğu için enfeksiyon kapmasın diye uğraşıyorum sana tavsiyem temiz ve kuru tut devamlı baticon kullan tuvaletten sonra ve ilaç verdiyse doktor onu aksatmadan kullan. Ve kesinlikle tamamen iyileşmeden oturmaya çalışma açılma olmasın inan çok zor oluyor ben yatarak yemek yiyorum yatarak emziriyorum ayakta çok kalma ve yatarak dinlen dikişlerini zorlama.