Yenigelin555 Cansiin ay içime şu serptiniz çok sağolun beni hep korkutuyorlar adetten önce öğrendin kaşık ağrın var kimyasaldır diye
Cansiin Yenigelin555 yok canım gayet iyi benimki daha düşüktü ben 10 değer olup yukselen arkadaşımı bile blyorm
Cansiin Yenigelin555 bide ikiz olup 24 değer olan arkadaşım da vardı 🥰 gayet iyi seninki kötü düşünme hic
Zeyneparat Yenigelin555 canım hiç korkma içini ferah tut benim 7 gün geciktiği halde 29 du 3 gün sonra 751 oldu önemli olan değerinin iki kat artması düşük yada yüksek farketmez şu an 10+1 olduk çok şükür 🙏
0Cerenk Yenigelin555 benim adete 5 gün önce 39 du, şu an 22 haftalık olduk, Allah bilir canım, inşallah güzel haberler alırsın🙏🏻
Happybsrn 150_gelartik iyi sen?? Hiç belirtim yok 😀😀😀 bat 8nde 5 gün kaldı bakalım hayırlısı sen naptın
150_gelartik Happybsrn hadi bakalım 5 gün sonra inşallah güzel haberini alırız ben bugün doktora gidecem kese için ne diyecek çok merak ediyorum
Susaminannesiii Yenigelin555 benim 5 gün gecikmiş halimle 93 cıkmıstı bebegim 11 gğn geç döllenmiş üstelik😊cok şükür rabbime simdlik iyiyiz
busra1708 Yenigelin555 benim belirtelerim de öyleydi. Adet olacakmışım gibi ağrım oluyordu. Normal yani canım
busra1708 Yenigelin555 dışarıya kulak asmayın siz. Değerlerinizi takipte kalın. Allah ın izniyle İnşaAllah sağlıklı bir gebeliktir. Değeriniz hiç fena değil 😊
Yenigelin555 Ya ben son adetimden 4 gün sonra rutin kontrole gittim rahim duvarında kalınlaşma var bebeğe hazırlıyor kendini dedi acaba o zaman da mı hamileydim