Benimde son regl tarihim 26 Temmuz Ağustos ayı reglim gecikti ama tüm regl belirtilerini yaşadım bel ağrısı sırt ağrısı kasık ağrısı.Reglim geciken 5 . gününde test yaptım ikinci çizgi silik çıktı. Bugün 8. Gün kan verdim beta 120 çıktı. Umarım kötü bir şey yaşamam aile hekimi değerin biraz düşük dedi.Kadın doğum uzmanına gitmeli miyim erken mi onu da bilemedim