Zeyha1 Kubra1606 37+5 bizdede tık yok kilosu 2800 çatım darmis 3ün üstüne çıkartmaya çalış dedi doktorum aslında geliverse çok iyi olacak aksi durumda sezeryan artık hayırlısı 🤷🤷
Merveardabayram 37+1 adet sancıları var kasık ağrıları var bebek artık çok az hareket ediyo 🙄🤷♀️kafamda deli sorular
Ozubu Kubra1606 37+2 bebeğim doğum pozisyonundaydı geri yan dönmüş haftaya tekrar bakicakdoktorum düzelmediyse sezeryan günü vericek cok korkuyorum☹️☹️
Merveardabayram 1Vera_ artık gelsinler ya valla aralıktan beri mahvoldum bide ikinci çocuk şimdi onun dersleri de başladı ne edüüüücüüük böylee 🤷♀️
Miniginannesiiii1111 Kubra1606 37+4 şükür şafak 17 ama sezeryan olacağım için 15 Eylül’de oğluşumla kavuşacağız insallah ♥️ 39+1de 🤲🏻😊😇😍💕sağ salim gelsinler inşallah
Mom10 Kubra1606 gunaydin 💖 37+1 biriz hamdolsun son 20 diyor ama ne yalanci sanci nede baska bi seyim var bilmiyorum nasil gelecek bu kiz🙈🤣
Nejla4221 Kubra1606 39+3 hala bekliyoruz bakalm. Daha ne kadar bekliceksek🤔tabi hayırlısı olsun sağlıklı eli yüzü düzgün olsn akıllı olsn da erken geç fark etmez 🤗biraz daha bekleyelim bakalım 👍
Mom10 mervoss ay canim ya insan bi hemen gelsin istiyor hemde biraz daha kalsin diyor cok karisik biraz korkuda var heycan karisik cok degisik bi sey ya sen ne alemdesin ☺️
mervoss Mom10 valla bı cıkartabilsem cıkartacam muayen randevum var bugün bakalım ne durumda ne alemde 😊🤭