ilknurosman 36+1 ken gittim doktora 2800 gr di prensesim suan 36+4 üm 14 eylulde sezeryan gunumuzu alicaz bakalim muhtemelen o hafta alir diye dusunuyorum 🤷💓
Free_angeL 8 günüm kaldi. Cok heycanlı bi o kadarda korkuyorum. Sezeryan olcam Allah nasip ederse 🤲rabbim hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲
beatrice00 M_N_R ve belirti 0 pilates yuruyus squat merdiven hepsini yapıyorum oglum içeriye iyice yerlesiyor sanirim😁
Pinar-2020 @Kubra1606 36+2 uygulamaya göre son 26 günümüz 🤲 en son kilomuzda 10 gün önce 2420 grdı🐣🦁💙