150_gelartik mer3346 bugün mü gitmiştin canım ben de 5 +6 yim anca kese göründü normal ki . Bana 10 gün sonra gel dedi demek ki 7 haftayı geçmek lazim kalp atışı için
mer3346 150_gelartik bu ultrasonda GS yazıyor benim ultrason kağıdımda CRL yazıyor birde D diye bir değer yazıyor birde bende 0,19 cm yazıyor diğerinde 0,58 yazıyor
150_gelartik mer3346 valla canım ne bilim ben hic bisi anlamadım zaten doktora sordum kese sağ da mi solda mi diye sağ da dedi . Ama sola bastırıyordu karnimdan
Sedanur_3425 150_gelartik hımm. Sıkma canını 10 gün sonra görünür inş. Erken gerçekten de. Betan kaç çıktı en son
150_gelartik Miray889 of ya bisi demedi doktor ben de sağ da mi solda mi diye sordum sağ da dedi. Acaba sağdan mi yumurtladım ki
Sedanur_3425 150_gelartik hayırlısı olsun canım daha erken zaten haftaya inş hayırlı haberler alırsın 🙂
150_gelartik Sedanur_3425 asil senden bekliyoruz hayırlı haberler belki senin de çift kesedir @Huri54
Aslisir maria12 evet ilk gittiğimde 4 haftalıktı karından göremedi alttan baktı tek dedi 4 gün önce ikinci kese çıktı bir kaç gün varmış aralarında ☺️
maria12 Aslisir maşallah ya haftaya ben de kalp atışına gidicem öyle bir sürprizle karşılaşsam keşke ☺️☺️
MltmMt Aslisir keşke benimde iki kese gözükse o kadar çok istiyorum ki ikiz bebek anlatamam maşallah sana 🥰