Ronyaseda Mrvayz Bende 6 haftalıkken öğrendim gebe olduğunu kalp atışını duyamadik 8de gidince duyduk çok şükür. Şimdi 35 ci haftama gircem nerdeyse zaman o kadar hızlı geçiyor ki daha dün öğrenmiş gibiyim. Dilerim sende sağlıkla hemen bitirirsin gebeliğini
Mrvayz Ronyaseda insallah sağlıkla gelir, önceki gelişmeyen gebelikti üzdü bizi, bu kez henüz gitmedik 9 unda randevumuz bakalım 😊
Aslisir Mrvayz ben aşılama oldum canım ilk gün 20 çıktı ,14 saat sonra 40 ,bir hafta sonra da 1249 çıktı biri bir kaç gün sonra döllenmiş dedi doktor ☺️
Sedanur_3425 150_gelartik aynen daha iyi benim için. Stres yapmam en azından. Yok işte haftaya gel kese için erken yok işte bidaha ki hafta gel kalp atışı için.. Stres olurdum şimdi iyi zaman geçiyor.
150_gelartik Sedanur_3425 canım ultrason kağıdımı atsam buraya anlayan çıkar mi ki kese göründü sadece ama kaç mm olduğunu söylemedi 2 hafta sonra randevu aldım iğne yazdı oksapar. Progestan yazdi
mer3346 150_gelartik bu ultrasonda GS yazıyor benim ultrason kağıdımda CRL yazıyor birde D diye bir değer yazıyor birde bende 0,19 cm yazıyor diğerinde 0,58 yazıyor
Sedanur_3425 150_gelartik hımm. Sıkma canını 10 gün sonra görünür inş. Erken gerçekten de. Betan kaç çıktı en son
mer3346 bende 6+4 hamileyim kese ve bebek göründü kalp atışı duyulmadı bebek küçükmüş ultrasonda CRL ölçümü bebek mi kesemi bilen varmı